يزدفردا"نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد بااشاره به جنايات ددمنشانه رژيم غاصب اسراييل در لبنان و فلسطين گفت:كشورهاي اسلامي بايد به دفاع مشترك از مردم لبنان و فلسطين برخيزند.

حجت‌الاسلام "محمد علي صدوقي " در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته با تقدير از درخواست وزارت امور خارجه كشورمان براي تشكيل جلسه كنفرانس اسلامي ، عموم مردم را به حمايت از مردم مظلوم فلسطين و لبنان فراخواند.

وي گفت: اقشار مختلف مردم بايد با كمك‌هاي مالي ، انساني و حمايت سياسي خود، در اين موقعيت حساس ملت‌هاي مظلوم فلسطين و لبنان را فراموش نكنند.

خطيب نماز جمعه يزد با اشاره به دفاع نيروهاي حزب‌الله در جنوب لبنان يادآور شد: رژيم صهيونيستي در‪ ۴۰‬سال گذشته با چنين مقاومتي روبه‌رو نشده بود و اين در حالي است كه نيمي از جمعيت اسراييل در مناطق مسكوني تخليه شده و دهها نفر از ارتش اسراييل نيز به هلاكت رسيده‌اند.

نماينده ولي‌فقيه در استان يزد خاطرنشان كرد:نيروهاي حزب‌الله بايد مقاومت كنند زيرا هيچ سخني درباره آتش بس و محكوميت رژيم صهيونيستي در مجامع بين‌المللي شنيده نمي‌شود و حتي سازمان ملل به خود اجازه نداده است تا كشته شدن نيروهاي حافظ صلح توسط اسراييل را محكوم كند.

حجت‌الاسلام صدوقي افزود: كنفرانس بزرگ رم با حضور سران كشورها تشكيل مي‌شود اما هيچ تصميمي درباره آتش بس در فلسطين و لبنان گرفته نمي‌شود.

وي اضافه كرد: رژيم اسراييل گروگان گرفتن دو نفر از سربازان خود توسط نيروهاي حزب‌الله را بهانه قرار داده است در حالي كه هزاران نفر از مردم بي دفاع فلسطين دهها سال است در اسارت اين رژيم بسر مي‌برند.

امام جمعه يزد با اشاره به "روز ملي ترويج آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي" گفت:نقش آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در توسعه جامعه بسيار مهم است و بايد به آن توجه ويژه شود.

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا